MOTİFİN ADI AFRİKA MENEKŞESİ

afrika menekşesi

Selam dostlar, kış bugün geliyorum dedi sanki, yağmur yağsa mı yağmasa mı karamsar bir hava vardı bugün Bursa'da. Çalıştığım dönemlerde bu havalarda hep "şimdi sıcacık evinde oturacaksın cam kenarına açacaksın güzel bir film, bir taraftan kahveni yudumlarken bir taraftan da elişi yapacaksın ahhh ah" diyordum.
İşte tam anlamıyla aynı olmasa da benzer bir gün geçirdim, hayalimde kızlarımın zırta pırta beni yerimden kaldıracağı yoktu tabii :) 100 lük motif etkinliğimizin 2. ay motiflerini  bitirdim, kargo için hazırladım. Boşta kalmış gibi ! dur şu kalan iplerimden bu motifin örneğini çıkartayım dedim. Çok güzel anlatılmış, yapım aşamaları için buraya tıktık  Ay çok keyifle ilerliyor, bayıldım bu motife, siz nedersiniz? nasıl güzel olmuş mu?

8 yorum:

  1. ohh imrendim valla kevsercim ne güzelde anlatmışsın:))bu arada ellerine sağlık canım gerçekten çok hoş bir model inş bitmişinide görmek bizlere nasip olur:))selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol suzancım aynen öyle oldu, işi bıraktım ama kızların bakımı öyle yoğundu ki hiç bugünleri gremiycem sanmıştım :) çok şükür. motifi elimde örnek bulunsun diyeçıkardım aslında, yoksa eklenmeyi bekleyen 220 adet motif beni bekliyor battaniye olmak için.

      Sil
  2. Harika olmus!..ben cahilligimden tirsarak baslayamadim buna emmeee insallah profesyonel motifci olunca yapacagim evelallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etağfurullah canım, güzel yüreklim. ben senin için ayrıntılı video çeker eklerim. sen hiiiç merak etme. çok kolay ayrıca. tek zorluğu habire ip değiştirmek.

      Sil
  3. şahane olmuş tatlım hemen kaydettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence mutlaka dene, satış bloğunda kapış kapış gidecektir eminim :)

      Sil
  4. motif de renkler de çok şekerler sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."