bana da YAĞLI BOYA DEĞDİ :))

Selam dostlar, Ramazan derken Bayram derken hepsi bitti gitti.. Zaman ne çabuk geçiyor. Oysa Müslümanın kaybedecek vakti yok ama bizler bu dünyanın hızla akan saatlerine kaptırıp ömrümüzü harcıyoruz anbean...

neyse gelelim asıl konuya;

artık yepyeni bir şablonum yepyeni bir headerım var. Blog dünyasının bana kazandırdığı çok değerli insanlar oldu.
Gönlünün güzelliğini taa uzaklardan yansıtan güzel insan; sevgili DEĞMESİN YAĞLI BOYA bloğuna hayat veren Sevgi dostum benim bloğuma da can verdi. Eğer sizlerde bloğunuza yepyeni bir görünüm kazandırmak isterseniz kendisiyle iletişime geçin, sımsıcak yüreğiyle sizi de sarıp sarmalayacaktır hemen...
kendsine bir kez daha teşekkür ediyorum... iyiki varsın, iyiki Allah seni karşıma çıkartmış.

2 yorum:

  1. Yeni bir Şablon a sahip olmayasın Kevser Ablacığım :) benim bildiğim " Header " sadece üst kısım olur bea :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir şablon da dedim zaten onurum, ii oku yazımı :P

      Sil

yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden elinize sağlık :) "Yorum yapabilmek için bloğunuzun olması şart değil. Yorumunuzu yazdıktan sonra YORUMLAMA BİÇİMİ kısmında ANONİM seçeneğini işaretleyip yorumunuzu yayınlayabilirsiniz."